Bestilling av abonnement/bestilling av ladestasjon:
Ditt boligselskap har avtale med drift av ladeanlegget med Ladeklar. Klikk på lenken eller
gå inn på våre hjemmesider for å se ditt boligselskaps betingelser og for å bestille lader.
www.ladeklar.no/bestilling - Trykk øverst på nettsiden trykk på bestill ladeabonnement og
søk opp ditt boligselskap.
På bestillingssiden velger du som har lader montert allerede Alternativ 2 og velger så ja til
«Har du allerede en ladestasjon fra Ladeklar på din parkeringsplass?». Når dette er gjort
legger du inn i bestillingskjema og trykker send bestilling.
Oppsigelse av abonnement/endring i kundeforhold av ladestasjon:
Hvis beboer ønsker å si opp avtale med Ladeklar gjøres dette ved å sende en e-post til
faktura@ladeklar.no
E-posten må inneholde: Navn, Boligsameie og ønsket oppsigelsestidspunkt.
Ved flytting må eksisterende kunde si opp abonnement og ny beboer bestille som
henvist over hvis vedkommende ønsker dette.
Supporthenvendelser og assistanse:
Generelle henvendelser sendes post@ladeklar.no eller via vår chat som ligger på
www.ladeklar.no
Vi har også svar på ofte stilte spørsmål på vår hjemmeside under support på menyen
øverst til høyre.
Assistanse for våre kunder som trenger akutt hjelp med sin ladestasjon kan ta kontakt
med oss på: 915 90 500
Vi gjør lading enkelt
For mer informasjon om Ladeklar, se
våre nettsider ladeklar.no
post@ladeklar.no